- lör 31 aug 2013, 09:19
Kollar man hos handlarna ligger bilen ca 5 - 10 % högre men det bör väl vara prutmånen man får om eftersom man "köper rent utan inbyte"
Det är det jag menar med lotteriet, Vinnaren är slavern som totalt sunkat ned sin bil så den är värd bara 100.000 och förloraren är pedanten som har en pärla vär 240.000.
Droopy skrev:Jag har då sällan hört att försäkringsbolagen betalar dårligt, snarare tvärtom, har du ens fått något bud än?tNär jag läser tråden verkar det ju definitivt som Oldtimersmc fått bud,
oldtimersmc skrev:Hon på försäkringsbolaget lät mig förstå på knackig svenska att jag skulle vara glad för enligt "listan" så var den värd 160k så hon va hygglig som la på 10 k och kunde bara gå upp 2 loppor. V702.4D Momentum Manuell Herrgårdspack II Elinfällbara speglar Caspianblå 17" alu Vinge drag fullservad 9000mil extra elmotorvärmare +kupeutag och en inbyggd online batteriladdare R-sports dimljus Hiperformance ljud mm Folksam säger 172000 med tvekan..Knappar man in bilen med samma spec på Bilpriser ger det ju ca 150000 privat o 168000 hos handlare
Kollar man hos handlarna ligger bilen ca 5 - 10 % högre men det bör väl vara prutmånen man får om eftersom man "köper rent utan inbyte"
Det är det jag menar med lotteriet, Vinnaren är slavern som totalt sunkat ned sin bil så den är värd bara 100.000 och förloraren är pedanten som har en pärla vär 240.000.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.