- fre 23 aug 2013, 09:03
#781233
Hmm. Har suttit och läst lite mer i gamla trådar nu... Om det jag läst stämmer så är nog min LMM halvkass.
LMM kan tydligen ligga och ge värden som egentligen inte är bra men felkoden sätts inte förren LMM ger värden som är utanför vissa gränser. Som jag fattade det så reglerar styrboxen laddtrycket baserat på vad LMM ger för värden och jag har ju lite dåligt/svajande laddtryck. Brukar vanligtvis ligga nånstans mellan 0,3-0,5 bar och pendla. Sist lampan tändes (1-2-1) var när jag trampa ner och turbon precis skulle börja ladda.
*edit* Har försökt kolla alla synliga slangar. Ska dock dubbelkolla den du tipsar om! Tackar!
LMM kan tydligen ligga och ge värden som egentligen inte är bra men felkoden sätts inte förren LMM ger värden som är utanför vissa gränser. Som jag fattade det så reglerar styrboxen laddtrycket baserat på vad LMM ger för värden och jag har ju lite dåligt/svajande laddtryck. Brukar vanligtvis ligga nånstans mellan 0,3-0,5 bar och pendla. Sist lampan tändes (1-2-1) var när jag trampa ner och turbon precis skulle börja ladda.
*edit* Har försökt kolla alla synliga slangar. Ska dock dubbelkolla den du tipsar om! Tackar!