- ons 14 aug 2013, 23:35
#778844
Hej,
Har idag en XC70 2.5T -07 som gått långt och som det nu är dags att byta ut mot en ny bil.
Har fått offert på följande:
- XC70 D5, Awd, automat, Business Edition, Klimat VOC, Dubbdäck ca 420k.
- Samma som ovanstående fast D4 ca 380k.
Vill ju helst ha D5 men samtidigt känns 40k för mycket. Kan ju köpa en D4 nu och hoppas på Polestar om ett år men känns som jag kommer reta mig på den "klena" motorn. Eller ska jag gå på en nästan fullutrustad(Driver support, RTI, High Tech etc) D5 2013 3000 mil för 380k? Eller en liknande 2012:a för 360K?
Kör ca 3000 mil / år och det mesta på vintern.
Audi?
Synpunkter?
Har idag en XC70 2.5T -07 som gått långt och som det nu är dags att byta ut mot en ny bil.
Har fått offert på följande:
- XC70 D5, Awd, automat, Business Edition, Klimat VOC, Dubbdäck ca 420k.
- Samma som ovanstående fast D4 ca 380k.
Vill ju helst ha D5 men samtidigt känns 40k för mycket. Kan ju köpa en D4 nu och hoppas på Polestar om ett år men känns som jag kommer reta mig på den "klena" motorn. Eller ska jag gå på en nästan fullutrustad(Driver support, RTI, High Tech etc) D5 2013 3000 mil för 380k? Eller en liknande 2012:a för 360K?
Kör ca 3000 mil / år och det mesta på vintern.
Audi?
Synpunkter?
S60 Recharge T8 Ultimate -24
S60 T5 AWD R-Design -20
XC70 D5 Summum BEPro -14
XC70 2.5T -07
S60 T5 AWD R-Design -20
XC70 D5 Summum BEPro -14
XC70 2.5T -07