Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av elmuppo
Uhh nästan 2 minuter av mitt liv gick åt till att läsa denna tråden
och de kommer jag aldrig få igen.

Saker jag hellre lagt två minuter på:

Skita.
Stirra rakt fram
Titta på idol.
tvätta
skotta
betala räkningar.
etc.
Användarvisningsbild
av CarMan
detta är väll ntet sva på nån fråga, men en liten förklaring ur jag fungerar.

jag kan ibalnd välja att inte svara på inlägg, endera finns tilräcklig info från annan person redan o då behöver man ju inte tjata. eller så tycker jag att rubriken är ointresant, eller dåligt skriven, så jag klickar inte ens på tråden.

men när jag väljer att svara så är det oftast för att min info hjälper trådskaparen (ialla falll trorjag det) det kan vara ett direkt svar, eller en fråga som ska få trådskaparen att fylla ut luckor i frågan, så kanske jag eller nån annar utefrån den nya infon kan hjälpa trådskaparen.

jag ogillar när andra svarar på ren gissning, specielt sånna gissningar som jag direkt kan säga är totalt felaktiga (gisa kan man ofta göra själv)
jag tänker nu närmast på tips i stil med att man ska byta batteri i nyckeln om man har problem med startspärren (det finns inget batteri) ett sånt tips kan få trådskaparen att tro att personen i fråga vet vad han talar om & då kanske han pillar sönder nyckeln.

ibland så är et bara roligt att inte svara o se hur tråden urartar, jag är ju inte tvingad att hjälpa till, det är ju nått jag själv väljer.

-------------------

en annan sak jag ogilar är när folk direkt avgör att dom har haft exakt samma fel på sin bil, specielt om dom inte är specielt kunniga på bilar. det ända man kan vata på andrasidan tangentbordet är ju att man har uplevt att sin egenbil har haft en likadan eller liknande symtom som den trådskaparen beskriver. det är ju inte helt ovanligt att olika fel har samma symtom (specielt när vi pratar bilens halta hemprgram)
Användarvisningsbild
av vetten
Bra att du inte blev stött av mitt inlägg som jag skrev så menar jag ju inget illa med det :lol: Kul att kunna "reta upp" nån annan istället men jag hade liksom en kännsla av att du inte va så lättretad som många andra så fortsätt gärna med dina inlägg så ska jag fortsätta att köra med mina smileys :shock: :lol: :oops: :wink: :idea: som ju tydligen retar en del men som sagt själv så svarar jag bara på sånt som jag kan men "punkt och komma" är jag dålig på och nej det verkar inte finnas nån sån kontroll på Google :x
Ha ett bra slut och ett gott nytt år på er och speciellt du CarMan

vetten

hehehe :lol:
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Vetten:

Om du nu vet att det finns ett stavningsprogram på Google, tycker jag du ska ladda ner det själv.
Din meningsuppbyggnad liknar en 12-årings som precis gjort sin första uppsats om en vårblomma på mellanstadiet :lol:

Utan CarMan här på forumet, skulle nog många många fler gissa sig till svar.
Folk som kan och vet sin sak i samhället borde få lära ut eller svara på de frågor denne vet svaret till, UTAN att någon stör sig.

Den människa som stör sig på att en annan människa kan väldigt mycket om något, har helt enkelt drabbats av en mycket vanlig sjukdom.
Går dock ej att råda bot på den, men kan lindras.
Sjukdomen kallas Svensk Avundsjuka!

CarMan, du är grym, kör hårt... (W) (W) (W) (W) (W)
Användarvisningsbild
av CarMan
vetten skrev:Bra att du inte blev stött av mitt inlägg som jag skrev så menar jag ju inget illa med det :lol: Kul att kunna "reta upp" nån annan istället men jag hade liksom en kännsla av att du inte va så lättretad som många andra så fortsätt gärna med dina inlägg så ska jag fortsätta att köra med mina smileys :shock: :lol: :oops: :wink: :idea: som ju tydligen retar en del men som sagt själv så svarar jag bara på sånt som jag kan men "punkt och komma" är jag dålig på och nej det verkar inte finnas nån sån kontroll på Google :x
Ha ett bra slut och ett gott nytt år på er och speciellt du CarMan

vetten

hehehe :lol:
desamma :!: :-/O/ :-)))))
av matzen10
Vetten: Jag förstår din poäng, angående medlemmars skrivande på (olika) forum.
s60awd: Och vilket bidrag gav du till tråden med den skriften?
S60AWD2.5T: Det går ju bra att läsa sig till vad som menas.. Själv så läser jag gärna Vettens inlägg, likväl som någon annans. Men det är ju jag det.

Carman bidrar till forumet är min konklusion efter 1 års närvaro här. Precis som så många andra.
Branx: Håller med dig, förutom det där med snön..Och Idol..

M V H
---> Matz
av Dykaren
Jag tycker att Carman om vi nu ska diskutera honom verkar vara en vettig kille som kan och vet vad han pratar om. Sen så kanske han kan svara på ett lite tråkigt sett ibland och det har jag påpekat oxå. Men som sagt jag tycker att du gör ett bra jobb Carman!
Användarvisningsbild
av Snajper
matzen10 skrev:Vetten: Jag förstår din poäng, angående medlemmars skrivande på (olika) forum.
s60awd: Och vilket bidrag gav du till tråden med den skriften?
S60AWD2.5T: Det går ju bra att läsa sig till vad som menas.. Själv så läser jag gärna Vettens inlägg, likväl som någon annans. Men det är ju jag det.

Carman bidrar till forumet är min konklusion efter 1 års närvaro här. Precis som så många andra.
Branx: Håller med dig, förutom det där med snön..Och Idol..

M V H
---> Matz
Jag bidrog förmodligen inte med något i tråden mer än att jag skrev att CarMan:s kunskaper kan tänkas vara viktiga för oss andra på forumet så hur du nu tolkade mitt inlägg är uppenbarligen inte min huvudvärk.

God fortsättning till dig Mats med Z.

/Snajper
av matzen10
Ehh...ja...Du verkar ha blandat ihop dina alias..
Det fanns ingenstans på google där man lärde sig vad punkt efter meningarna var??
I den meningen, under det aliaset, bidrog du inte mycket. Möjligen har du én annan ståndpunkt..

Så du skriver under 2 alias?! Snajper och s60awd..Blev lite konfunderad först då du svarade som Snajper men borde varit inloggad som s60awd..
Kan ju vara trevligt att veta vem man svarar :roll: och vem som ger en svar egentligen :wink:
Nåja, god fortsättning 8)

M V H
---> Matz

Indikationer på att backventilen vid insprut[…]

Har D4204T5 samma problem som D4204T14? nån […]

Theo's V60 T5 R-Design 2019

Trevlig bil! Kul ändå att hyfsat l&a[…]