Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bduren
Eller så är det som Forrest Gump sa:

Both things, at the same time....

Man kan ha telefonen i fickan, man kan ha den i hållaren....

/Björn
Användarvisningsbild
av VolvoB20
CarMan skrev:grejorna är ju anpasade för bilen & ljudet är bra.

vill man ha extärn antenn, så måste men ju fysiskt förflytta telefonen & då tappar man ju hela vistsen med att ha blåtand. då ska du ju ha en vanlig hansfree, med hållare
Precis, det som är gott och praktiskt är ju oftast inte nyttigt för kroppen...
av lirsa
Hej igen alla!

Har snackat med de som leverrar min bil, de sa att det bara haft klabb med bluetooth handsfreen. Så han tyckte det enda alternativet iadg är "vanlig" handsfree-utrustning i bilen. Så jag avvaktar med detta... Tack för alla inputs dock!
Användarvisningsbild
av CarMan
lirsa skrev:Hej igen alla!

Har snackat med de som leverrar min bil, de sa att det bara haft klabb med bluetooth handsfreen. Så han tyckte det enda alternativet iadg är "vanlig" handsfree-utrustning i bilen. Så jag avvaktar med detta... Tack för alla inputs dock!
fråga igen & fråga om dom haft problem på V70 eller S80 !
som framgår av denna tråd så är det inte samma grejor.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Kolla här... Sonys nya som har det mesta...vill ha.

Superstereo som är snygg och spelar i princip allt. Du kan t.o.m. ha med dig några tusen låtar i mobilen i AAC-audiofilbitrate och streama dessa trådlösa över den nya stereoBT-profilen heldigitalt hela vägen.

Och den har full inbyggd handsfree över BT precis som ni vill ha.

Allt bara för 5000 kr för Både superstereo och bluethooth handsfree. Den har ju inte Volvo-design så ni kommer säkert att hata den. Ville bara att ni skulle se lite vad som "finns där ute" och jämföra med.

Bild
Användarvisningsbild
av eslund
Hade jag inte varit inbiten "original freak" så vete f*n om man inte hade skaffat en sån.. :)

Mums!!

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]

Jag måste nog säga att jag inte rikti[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och p[…]