Droopy skrev:Jag ser ingen större skillnad på instrumentpanelen, vad är de stora ändringarna?Mätarhuset tycker jag är ganska Ok men mätartavlan suger.
Edit: menar du mätarhuset?
Moderator: Moderatorer
Droopy skrev:Jag ser ingen större skillnad på instrumentpanelen, vad är de stora ändringarna?Mätarhuset tycker jag är ganska Ok men mätartavlan suger.
Edit: menar du mätarhuset?
W.A.P.E. skrev:Det här är ju inte lyckat tycker jag. V40 2013 analogt. http://staticclub.caradisiac.com/privat ... 67-img.jpgNär alternativet ser ut så där är valet självklart TFT-skärmen, men allra helst hade jag haft kvar de analoga mätarna men med högupplösta färgskärmar istället för det pixliga monokrona i rundlarna.
KarlE skrev:Den "gamla" analoga mätartavlan andas lyx och är stilren. Den nya digital är minst sagt bedrövligt dålig. Den passa inte in i bilen överhuvudtaget. Den ser billig ut. Den är inte särskilt funktionell. Teckenrutornas upplösning är inget att hurra över. Det finns inget premium med den alls. Man har bara tryckt in mätartavlan utan att tänkt på det estetiska. Den gråa ramen skall vi inte ens diskutera. Ser extremt billig ut. Jag är djupt besviken. S60 är en fantastisk bil och faceliften är bra gjord. De borde i alla fall ha erbjudit den analoga tavlan. Jag har inget emot en digital mätartavla, men då skall den passa in, ha bra kvalitet och kännas premium. Man skall inte titta på bilderna utan se den i verkligheten. Tror många ändrar sin ståndpunkt då.Enig.
Hej, Behöver byta styrservopump (elektrisk) […]
Har i dag haft ett meningslöst samtal med sup[…]
Inte är väl polerna skiftade mellan 740 […]