- lör 13 jul 2013, 11:30
Edit: Dock tror jag nu att det är en felaktig översättning i den svenska artikeln. I undersökningen ser det på bilden ut som om de menar karossen, men i texten några sidor längre fram verkar det ha med hjullager eller liknande att göra. Oavsett, läs undersökningen jag länkade, den är fantastiskt intressant. De kör med andra däck (mer slitna och av annat märke än de som sedan säljs) osv..
jpennerb skrev:Jadu. "Careful lubrication and use of special lubricants help the car run more efficiently." Du får nog tolka själv :)dissonans skrev:Menar du sånt på apoteket eller menar du vax/poleringsmedel? :Dtorbjorn_75 skrev:Men att tejpa igen förardörren är väl tröttsamt om något.Jag tycker nog att glidmedel på karossen är extremare än att tejpa igen dörröppningar.
Märkligt att man ens kan komma på den idén. Vad är det om inte FörbrukningsHysteri?
Och att de ansvariga för teststandarden godkänner det sedan.... helt fantastiskt.......
Edit: Dock tror jag nu att det är en felaktig översättning i den svenska artikeln. I undersökningen ser det på bilden ut som om de menar karossen, men i texten några sidor längre fram verkar det ha med hjullager eller liknande att göra. Oavsett, läs undersökningen jag länkade, den är fantastiskt intressant. De kör med andra däck (mer slitna och av annat märke än de som sedan säljs) osv..