så är det ju, jag käner ingen som hade valt en bärbar om priset var den samma för dessa 2
lyx kostar, vad vill man kosta påsig? vissa köper rolaga grejor till bilen, andra går på fotboll, allt kostar pengar
Moderator: Moderatorer
CarMan skrev:så är det ju, jag käner ingen som hade valt en bärbar om priset var den samma för dessa 2Håller med dig till 100% Carman.
lyx kostar, vad vill man kosta påsig? vissa köper rolaga grejor till bilen, andra går på fotboll, allt kostar pengar
grabb85 skrev:Tror jag har bestämt mig nu, lutar åt en handdator med gps så kan man använda den till lite mer än bara gps men fråga när då om någon har några bra tips på en handdator som helst ska va vattentät och som har bra batteritid då jag även planerar att använda den ute en hel del.jo det käns ju klart bättre att ta en pryl man KAN andvända till mer saker.
grabb85 skrev:Tror jag har bestämt mig nu, lutar åt en handdator med gps så kan man använda den till lite mer än bara gps men fråga när då om någon har några bra tips på en handdator som helst ska va vattentät och som har bra batteritid då jag även planerar att använda den ute en hel del.Jag har en Mio P350 som jag klart kan rekomendera, dock INTE vattentät.
grabb85 skrev:Tror jag har bestämt mig nu, lutar åt en handdator med gps så kan man använda den till lite mer än bara gps men fråga när då om någon har några bra tips på en handdator som helst ska va vattentät och som har bra batteritid då jag även planerar att använda den ute en hel del.Innan någon kan ge dig råd så måste du säga vad du ska ha den till och vad du vill använda den till tex
@fjohan82 , Sett det där med mattorna p&arin[…]
"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]