Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Saxar direkt från Volvo :):
"Kärnan i Inscription-serien är åtta klädselalternativ i extramjukt läder med en unik ribbning i delar av ryggpartiet och en distinkt dekorstickning. Klädslarna matchas av dörrpaneler i helläder och golvmattor med färgmattchad dekorkant. I Inscritionprogrammet ingår dessutom: - Två varianter av panelinlägg i almunium och ett alternativ i valnötsträ. - En svart, treekrad sportratt i helläder med alumiuminlägg."

Ska se om jag kan få hjälp av en polare med lite ljud utifrån bilen, men under tiden kan ni få ett litet smakprov. Visserligen har denna person bytt downpipe, till race-kat och har 3" hela vägen så hans ljud är lite vassare, men det låter så jävla gött!:

Då var det dags för en uppdatering, dock en liten. Blir inte så mycket förändringar på bilen eftersom det inte behövs riktigt. :)

Fick hjälp av polarn med popnitarna:

Bild

Och såhär blev resultatet! En annan polare som kan lackera ordentligt gjorde jobbet och det blev inga lackskillnader utan det går hand i hand med övrig lackad plast. Det blir endast stänkskydd fram för att underlätta från smuts etc som rivs upp. Att sätta bak med får S60:n att se lite "baktung" ut:

Bild
Här kommer två bilder från End of Summermeet i Göteborg. Vid Gamla Regementet i Kviberg. Den skiftar i lacken åt ljus beige med ljuset från skymmningen :)
En liten uppdatering i alla fall, men troligen den sista för detta året då bilen snart åker in i garage efter servicen är gjord för vintern, körd endast ca 380 mil denna sommaren.

Bild

Bild
Riktigt fin välskött bil stolarna ser helt nya ut :-)-) Har likadan inredning med den sportratten och med sportstolar fast tyvärr utan inscription. ;) Inscriptionstolar verkar väldigt ovanligt vet att det fanns blåa stolar till dom. Sen fanns det till nya S80/V70 fram till 2013 inscription polar blue stolar men det verkar omöjligt att få fram en verklig bild med dom stolarna dom verkar extremt ovanliga.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]