Martinhellström skrev:Jag har massa OBD kontakter liggande om någon behöver.har du kontakter med program ?
Moderator: Moderatorer
Martinhellström skrev:Jag har massa OBD kontakter liggande om någon behöver.har du kontakter med program ?
ektorp skrev:tack för svaren men tycker det verkar svårt att bygga enDet tror jag knappast. Vi pratar 1 LED, 1 knapp och 3 kablar här...
finns det ingen att köpa som är färdig ??
Lucif3r skrev:ok ,vad vill du ha för det ?ektorp skrev:tack för svaren men tycker det verkar svårt att bygga enDet tror jag knappast. Vi pratar 1 LED, 1 knapp och 3 kablar här...
finns det ingen att köpa som är färdig ??
Just 850 är ännu mer speciella än s/v70, då beroende på vilken motorstyrning man har kan man behöva både vol-fcr och en hemmabyggd blinkdiod för att läsa ur alla koder.
js1 skrev:Alldeles utmärkt, precis som jag skrivit och länkat i tidigare inlägg. :shock:ja det skulle va bra att få se den
Du behöver inte göra det så svårt och bygga nån fancy grunka med OBD- kontakt och hela köret. En diod, en tryckknapp och lite kabelstumpar. Du sticker ner kabeländarna i uttaget i bilen. Får se om jag tar en bild på min i eftermiddag så får du se hur enkelt man kan göra det. Min funkar klockrent, har samma motor som du.
Före 2021 när det nya infotainmentsystem[…]
Hej! Har en Volvo V60 -15 som har gått 18 […]