Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MisterMister
tissas skrev:Vilken motor och utrustning valde du?
D5 manuell
R-design Savile Grå Met
Tröskeldekor, delbart drag, stänkskydd
Klimatpaket VOC
Backkamera
Eluppvärmda solarmunstycken
Tonade rutor
Helläder
Eftersom det var kampanj på Business Edition ingår HP 7" och backsensorer.
av bhensv
Vår bil ankommer enligt planen försäljaren idag, får hämta den nästa vecka nån gång, så nu närmar det sig verkligen!
Om detta går i lås så får vi en total leveranstid på 6veckor, har knappt hunnit få dåligt tålamod =)
Blir nog bland de första här i området med My14.
Användarvisningsbild
av MisterMister
bhensv skrev:Vår bil ankommer enligt planen försäljaren idag, får hämta den nästa vecka nån gång, så nu närmar det sig verkligen!
Om detta går i lås så får vi en total leveranstid på 6veckor, har knappt hunnit få dåligt tålamod =)
Blir nog bland de första här i området med My14.
Hoppla, det var fasenimej snabba puckar! Jag själv började på plats 12402 i kön, och knappt 300 efter mig. Nu ligger jag på strax under 10000 och fortfarande ca 300 efter mig. Har jag valt fel kö som vanligt tro?
Hursomhelst, grattis till den snabba leveransen och släng gärna upp en bild när du får den. Jag har inte sett någon my14 i min färg än :D
av dst02
thorella skrev:
simonhalmstad skrev:Oj är de så lång leveranstid nu, vilka veckor håller fabriken stängt? Någon som vet när dom första bilarna rullar ut efter semestern? :)
Borde väl kolla några bilar innan! Produktionen startar ju vecka 20 och semestern är ju vecka 28-31!
De e den inte alls, V29-32.
Användarvisningsbild
av philipsguy
mgmannen skrev:Apropå Rattvärme. i VCC är den numera bortplockad. Kanske beror på leveransproblemen?...
Det stämmer med vad min säljare sa igår, bortplockad tills vidare...
Användarvisningsbild
av MisterMister
Men va fasen! Kan det vara rattvärmen som gör att min ska levereras först i mitten/slutet av september? Vad tror ni som vet mer om sånt här, kan leveranstiden kortas något om jag går in och påtalar att jag inte vill ha rattvärme? Har man klarat sig i 17 år med handskar så klarar man sig väl ett par år till om de nu ska börja med finesser de inte klarar att leverera i tid.
Edit: Får väl tillägga att "jag ä inte bitter!"
av tissas
Jag har beställt med rattvärme och har byggstart v26. Från början hade jag sportläderstolarna och leverans v37. Mao verkar det vara stolarna som spökar. Någon med samma erfarenhet?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Inte helt ovanligt att partikelsensorn lägger[…]

Tusen tack! Detta betyder mycket! Undrar om det &a[…]

Har du provat att sänka bränsletrycket?

Ja det beror ju lite på vad man har för[…]