PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

av Noise
Har en gammal PV från -57 stående som jag inte har ambitioner att fixa (har redan 3-4 projekt sedan innan)
fick den av en bekant som skulle köra den på skroten annars.
Men nu har jag bestämt mig för att göra mig av med den men vet inte vad som är ett rimligt pris att begära, den är tidigare norrlandskörd så den har bara rostskador på trösklarna vad jag kunnat sett och saknar motor o låda.
av osla
kring 1000-1500. en pv med rost (om än det nu bara är trösklarna, ganska jobbet ändå att byta) ligger inte så högt i pris, och inte om den är utan motor och låda
av AmazonSleper
Beror väl på allmänna skicket i övrigt byta trösklar anser jag ju som ett lätt jobb. Men bero ju på skick på inredning om de ens finns någon? Men är allt hyfsat skick förutom trösklar å motor/låda.

Motor eller ej på en sån gammal bil är väl saksamma då den till 99% måste renoveras eller gås igenom å man ändå måste leta en vettig motor.

En hyfsat fin å osvetsad Pv växer ju inte på träd direkt jag säger 5lapp till rätt köpare.

Hej, bör jag oroa mig för rosten på[…]

Laddbox

Håller med föregående talare. &Au[…]

Jag svarar mig själv, och ja, det verkar ju v[…]

XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]