- sön 14 apr 2013, 21:55
Bestämmer du dig för att vilja lägga upp sidan igen så kan jag som sagt sponsra med webbhotellsutrymme. Hyr ett stort och dyrt och utnyttjar inte ens en bråkdel av platsen som erbjuds.
*pettson* skrev:Hej. Nej tyvärr. Sidans vara eller inte vara blev inblandad i en snedvriden diskussion där sidan bedömdes som kommersiell för möjligheten till donation. Att sidan inte tvingar någon att betala var ointressant. Att det donerats totalt 460 kronor på 21630 nedladdningar var lika ointressant, med andra ord inget kommersiellt. Jag fick hemskt gärna hysa gratisreklam däremot för en viss plats, men skulle bli tvungen att köpa reklamplats på det stället om jag ville ha min egen sidas webbadress synlig.Jag förstår och respekterar det beslutet! Alltid trist när man lägger ned en massa möda och inte får någonting tillbaka.
Jag valde att stänga sidan och satsa min fritid på vettigare saker än att bli utnyttjad.
Den kanske kommer tillbaka i någon form. Om jag plötsligt skulle få tid eller lust.
Den dagen blir den just kommersiell. Då blir det betala eller bli utan.
Och det blir ingen gratisreklam.
Bestämmer du dig för att vilja lägga upp sidan igen så kan jag som sagt sponsra med webbhotellsutrymme. Hyr ett stort och dyrt och utnyttjar inte ens en bråkdel av platsen som erbjuds.
Volvo 855 2.0 T5 -97