- mån 22 apr 2013, 22:36
Hallå alla glada! jag fick ett stenskott i ena lyktan på min pärla och beställde ett utbytes av vparts, sagt som gjort fick jag hem paketet och började montera det nya. Tog ut hela lyktan för att det började regna, Men nu är det hela kaos? nu fungerar inte mitt halvljus? gjorde så innan bytet! Har tyvärr ingen multimeter, skall åka och införskaffa detta inom snar framtid.
Kan jag på nått sätt felsöka? jag har läst en del om ett relä, glödtrådsvakt stora runda som sitter bakomsäkringarna under stereon, typ. var där å ruckade lite men det verkar sitta som berget ? så jag hoppas på tips varför mitt halvljus slutar fungera efter ett sådant litet ingrepp? har nu positionsljus och helljus som är på separat lampa på 940? skall besikta pärlan på måndag nästa vecka :/
ha de fint / Gusse
Kan jag på nått sätt felsöka? jag har läst en del om ett relä, glödtrådsvakt stora runda som sitter bakomsäkringarna under stereon, typ. var där å ruckade lite men det verkar sitta som berget ? så jag hoppas på tips varför mitt halvljus slutar fungera efter ett sådant litet ingrepp? har nu positionsljus och helljus som är på separat lampa på 940? skall besikta pärlan på måndag nästa vecka :/
ha de fint / Gusse
- By Malmstroem