Ja då var de dax igen inge jätte fram steg men de tar sig rutramen är klar. På börjat bakskärmar å reservhjulsbaljorna. Å i helgen får jag hjälp å sjustera dörrarna innan jag plockar bort dom
Men får väl fylla på med lite bilder.

Har kitta å måla på insidan av rutramen även grunda utsidan å kitta skarvarna där.

Passa även på å måla på där fronten ska sitta

Även baksidan av fronten då de blir jävligt å komma åt sen då den är monterad.
Nu glömde jag ta kort på innan jag börja kapa ur men ni ser ju hur pass omfattningen är.

Börja kapa ur på denna sida hade dom smeta igen hålen vid förra lackeringen med spackel :evil: Sen varför dom har sabboterat bagaget med den äckliga mörka grönfärgen är för mig en gåta.

Fick göra en liten passbit till baljan

Passbiten där å så även nya nederdelen av innerskärmen å blästra bort rosten som var innanför. Jäkla bökig plåt å få till är ju böjd åt alla håll.

På med Ca-primer å svetsprimer.

Å lika på motsvarande plåtar.

Å här svor jag något blev trött å less å gick å tog en kopp kaffe :lol: Lagom spalt å svetsa utan de slår sig. Å har inge försvar blev helt enkelt skit med inpassningen.

Men de fick ju gå på något vis har nog alldrig hållt på så längen med å svetsa något bygga lite lite åt gången å såg ut som fan efter man svetsa men slog sig ytterst lite. men var till å knacka ut svetsen å kyla om vart.

Grov slipat men sen passera klocka 22.00 å sambon ringde å undra om jag skulle ha eftersändning av posten eller komma in ikväll :roll:
Har även gått å kikat på instrumentbrädan å tyckte den såg så jävla tråkig ut så var tvungen å pyssla om den lite med

Tadaa. Hade ju ändå en skvätt färg över från jag måla på rutramen å fronten

Tycker de blev jäkla stiligt med kontrasten till luftintagen ska bli roligt å se hur pass de ter sig när man montera i brädan
Men de var allt för denna gång. ska fortsätta svetsningen endera i morgon EM eller på söndag beroende vad som hinns