- tis 26 feb 2013, 09:24
#732599
Låter som en dyr ekvation, blir nog att snålköra lite men givetvis måste man ju testa lite det får det vara värt.
Moderator: Moderatorer
sejagrullar skrev:Det är bra drag i de T- motorerna. En nackdel att överväga är att man måste hitta ett tankställe oftare än en snålare diesel.Man skall väl bo ganska off-side för att ha 50 mil mellan mackarna så att det skulle va ett problem?
Petzzon skrev:Nu sitter man på färjan efter att kört från Innsbruck i förmiddags. Kan bara säga vilken grym bil. Bilen var i kanonskick inte ett enda uppslag inga repor eller annat. Några Jack i ena dörrsidan invändigt var allt. Att säljaren dessutom talade att bilen var polestaroptimerad gjorde mig inte ledsen, slapp man ta den förhandlingen med frun. Körde första tanken på litern jämt låg mellan 100-140. Den ökades farten allt eftersom för att hinns med färjan har legat långa stunder mellan 150-180 enligt färddatorn slutade det på 1,12. Är imponerad, skall bli kul att se vad den drar när man hänger 2 ton husvagn bakom.