- mån 25 feb 2013, 20:39
#732452
Tack för alla svar och åsikter, grymt forum det här!
Kommer nog att släppa denna affär och söka vidare, dock är jag fortfarande sugen på D2 :)
Testade en automat idag och den gick fint, trött å så när man gasade hårt men inget jag märkte vid lugn stadskörning så det är nog ingen fara för mig. Blir dock lite nervös när man läser här på forumet om alla problem vissa haft med sina, och jag brukar kallas Murphys Lag då allt brukar gå åt helvete för mig. Är det lika mycket bekymmer med MY 12 och uppåt?
D3:a körde jag en hel del förra sommaren och den trivdes jag med, men som sagt så tror jag en D2:a fungerar lika bra för mig. Speciellt om jag kan få en billigare bil...
Utrustningsmässigt vill jag minst ha momentum och gärna MY 12 lr uppåt pga faceliften invändigt.
Visst, en ny bil vore ju fint men någonstans måste jag ju sätta gränsen vad bilen får kosta.
Jag slåss med en hel del inre demoner just nu
Tack igen!
Kommer nog att släppa denna affär och söka vidare, dock är jag fortfarande sugen på D2 :)
Testade en automat idag och den gick fint, trött å så när man gasade hårt men inget jag märkte vid lugn stadskörning så det är nog ingen fara för mig. Blir dock lite nervös när man läser här på forumet om alla problem vissa haft med sina, och jag brukar kallas Murphys Lag då allt brukar gå åt helvete för mig. Är det lika mycket bekymmer med MY 12 och uppåt?
D3:a körde jag en hel del förra sommaren och den trivdes jag med, men som sagt så tror jag en D2:a fungerar lika bra för mig. Speciellt om jag kan få en billigare bil...
Utrustningsmässigt vill jag minst ha momentum och gärna MY 12 lr uppåt pga faceliften invändigt.
Visst, en ny bil vore ju fint men någonstans måste jag ju sätta gränsen vad bilen får kosta.
Jag slåss med en hel del inre demoner just nu

Tack igen!