- mån 25 feb 2013, 11:15
Jag kikade på den nyare av dom och observerade att den saknade hörlursuttag i baksätet men det kanske kvittar, men det tyder väl också på att det inte är premium sound i allafall. Vad är det för ljudsystem, high performance med eller utan sub?
Bilden var också för dålig för att få bekräftat att den hade värme i baksätet? Annars verkade den väl ok, v-däck ingick väl också vad det verkade?
Jag slås dock av att det inte är billigare. Priset inkl. allt lär väl hamna på vad en Svensksåld skulle ha kostat om den hade funnits som MY11. MEN, utbudet är ju oändligt större än här hemma i tråkdieselsverige så det finns ju egentligen inget alternativ än att importera om man vill ha en bil inom överskådlig framtid.
/Martin
Bilden var också för dålig för att få bekräftat att den hade värme i baksätet? Annars verkade den väl ok, v-däck ingick väl också vad det verkade?
Jag slås dock av att det inte är billigare. Priset inkl. allt lär väl hamna på vad en Svensksåld skulle ha kostat om den hade funnits som MY11. MEN, utbudet är ju oändligt större än här hemma i tråkdieselsverige så det finns ju egentligen inget alternativ än att importera om man vill ha en bil inom överskådlig framtid.
/Martin
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S90 3.0 Manuell MY98: Genuine Classic
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S90 3.0 Manuell MY98: Genuine Classic