Eivind68 skrev:2013xc70 skrev:Eivind68 skrev:Noen som vet hvordan dette er i Norge? Er prisen lavere i virkeligheten enn på nett, og bør det være mulig å prute ned 8-10% i Norge også?
I norge er det ikke lett å få noe særlig avslag , vinterdekk og litt til kan vel være mulig. Nå er det gode kampanjer på noen modeller. 40k i avslag.
Ja, var det ikke det jeg visste...
Ingen kampanje på V40 heller (står ingenting på volvocars.com/no ihvertfall), får se når det vil være mulig å kjøpe den via minbilpartner.no da.
Fikk en pris på 380.000,- på min V40 R da jeg hentet bilen for prøvekjøring. I det "tilbudet" var det oppført 7.000,- for klargjørimg og 18.000,- for 4 vinterdekk ?:-/
Da jeg leverte bilen dagen etter derimot var prisen justert ned med de 25.000,- de først hadde plusset på. Greide også å få med takstativ til 2.000,- for 355.000,-
Ble omtrent det samme som konfiguratoren på volvocars.no - ca. 3500,- hvis du tar med takstativet.
Pass på feil i konfiguratoren i R-design intropakke. Den inneholder kun kamera og sensorer bak, men legger til sensorer foran og parkeringsassistent. Fant det først ut når bilen kom til forhandler. Under Les mer om pakkene stemmer opplysningene overens med der forhandleren vet. Har sendt mail til Volvo om problemet.