- ons 20 feb 2013, 19:06
#730889
Ny mob (iphone5) och direkt problem med VOC. I morse funkade inte direktstarten = kall bil. I eftermiddags samma sak. Noterade då att efter att jag klickade på "starta" så tänkte den en stund och jag fick meddelandet att den ej fick kontakt med min Volvo. Testade då timern medans jag satt i bilen o den hoppar igång (via mob). Kommer hem, kliver ur bilen och låser o larmar. Testar då direktstart igen och får då upp meddelandet "din Volvo används" och av säkerhetsskäl kan jag inte kommunicera med min Volvo när den används. Ringde Volvo om cal o det enda de kunde göra var att notera att de ej heller kunde få intakt med min bil. Ringde min ÅF o förklarade läget o då menade han på att det strulat de senaste dagarna samt att iphone5 inte funkade till 100% med VOC.
Nån annan med liknande problem som har en vettig lösning?
Har testat att avinstallerar appen men får samma skena meddelande.
Är det bara boka en tid för en minstallation månne?
Nån annan med liknande problem som har en vettig lösning?
Har testat att avinstallerar appen men får samma skena meddelande.
Är det bara boka en tid för en minstallation månne?