Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

hej håller på att montera min ipod adapter idag och har kört fast redan efter 10min.

får inte loss klimatanläggningen, har lossat de två skruvarna längst ner och sen ska man böja ut den och dra neråt och ha kvar den i samma vinkel men det går bara inte, sitter stenhårt och när jag trycker tillbaka den får jag ett litet glapp på höger sida mellan den och stereon.

någon som har något tips? vill gärna ha bilen klar idag.

Mvh Henric
av grabb85
klart, nu har jag äntligen installerat den och nu fungerar den perfekt med, men fy vilket jäkla jobb va trött där ett tag när klimatanläggningen jävlades men gick bra sen och då va det inga problem alls med resten förutom att elkabeln till ipod adaptern va för kort den va som ett T en kabel till jord under baksätet och en till elcentralen bak men så va sladden till adapten sen för kort så jag fick lösa det på egen hand.

såg sen att artikelnummret inte stämde på kabeln heller så va nog därför det krångla.

[/quote] Är denna https://www.amazon.se/dp/B0[…]

Främre bussningar bakvagn V60?

Någon som köpt satsen, och har Art.nr?

Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]