Jag upplever ett ojämnt gaspådrag när jag kör på cruisecontrol. Det känns som att bilen "gungar" framåt. Märks extra tydligt i uppförsbackar. Vad kan det vara för fel? AC'n, gasspjäll eller mjukvara? Annat förslag?
Tack på förhand.
Moderator: Moderatorer
Använd ozongenerator , den tar bort allt.....[…]
Får nog följa kabeln, nu kommer jag ih&[…]