- mån 14 jan 2013, 01:34
#717804
Om det fuktar kring bromssystemet så är det en SPansk flagga, för då har det ju redan börjat läcka, en kraftig inbromsning då kan göra att det går helt på tok. Så om det fuktar har det redan gått för långt.
Är det i en skarv så kaaanske det kan bli en tvåa, men är det på ett rör eller en slang då är det absolut inte ok enligt mig.
Jag tror inte det är nån skillnad på sånt nu mot förr, under dom år jag hållit på har dom iaf här alltid varit hårda på sånt. Jag hade en gång sprickor på en bromsslang och höll på att få lämna bilen, dock fick jag en tvåa som gick ut kl 24 samma dag, för att ta mig hem, dock for jag och fixade det på stört och åkte in igen efter en liten stund så den gick igenom.
Är det i en skarv så kaaanske det kan bli en tvåa, men är det på ett rör eller en slang då är det absolut inte ok enligt mig.
Jag tror inte det är nån skillnad på sånt nu mot förr, under dom år jag hållit på har dom iaf här alltid varit hårda på sånt. Jag hade en gång sprickor på en bromsslang och höll på att få lämna bilen, dock fick jag en tvåa som gick ut kl 24 samma dag, för att ta mig hem, dock for jag och fixade det på stört och åkte in igen efter en liten stund så den gick igenom.
Amazon-66 | 145-69 | 144-70 | 242DL-75 | 244GL-79 | 245GL-88 | 745GL-88