- sön 13 jan 2013, 11:12
Har aldrig klagat på någon anmärkning genom åren. Utom en gång faktiskt, men då var det en totalt övernitisk sur besiktningsman som utöver det även måste ha vaknat på fel sida, hade det varit i en Mr Bean-film hade folk ändå tyckt att han spelade över, det var helt extremt.
Tycker det är bättre att de är för petiga än tvärtom.
Lucif3r skrev:Gjorde en liten komplettering i mitt inlägg, min poäng var inte att de skulle ta lätt på bärande balkar.2444ever skrev:Sen kan dom väl vara lite finkänsliga, minns när dom helt kallt hamrade upp rosthål i balkarna på gamla Bettan, det kändes i hjärtat.
Bromsar skall dom vara petiga med.
PS. Självklart skall dom vara noga med bärande delar också, även om det känns sorgligt när dom misshandlar ens ögonsten.
Ja, rost tycker jag dom faktiskt brukar vara lite löjligt hårda med. Vad är ett 1x1cm (som är 1x1dm när man lämnar bes.) rosthål i en balk jämnfört med läckande bromsar t ex? :roll:
Har aldrig klagat på någon anmärkning genom åren. Utom en gång faktiskt, men då var det en totalt övernitisk sur besiktningsman som utöver det även måste ha vaknat på fel sida, hade det varit i en Mr Bean-film hade folk ändå tyckt att han spelade över, det var helt extremt.
Tycker det är bättre att de är för petiga än tvärtom.
Historik: PV -60, 142 -71, 244 -82, 244 -88 (alltså årsmodeller)