Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Första fungerade det inte att köra ner fönsterhissen på passagerar fram från förarplatsen bara upp. Nu funkar ingen fönsterhiss från någon plats och elspeglarna är helt döda. Säkringar är hela. Var ska jag fortsätta. Är inte så väldigt kunnig när det gäller el i bilar.
Hanken skrev:Första fungerade det inte att köra ner fönsterhissen på passagerar fram från förarplatsen bara upp. Nu funkar ingen fönsterhiss från någon plats och elspeglarna är helt döda. Säkringar är hela. Var ska jag fortsätta. Är inte så väldigt kunnig när det gäller el i bilar.
Jag skulle nog dubbelkolla säkring 11C/37 om jag vore du! :) (Obs. Detta är för "Late Version", nu kom mina brorsbarn hem så måste springa iväg! :) Men på tidigare versioner bör det vara ungefär samma :)

Bild
Tyvärr är det inte late version. Jag har kollat med en elkille nu och alla säkringar var hela. Det konstiga är att det inte finns någon säkring alls som det står power windows på? Är det så att finns en tredje säkringsbox någon annanstans i bilen?

Bild

Monterade in slutsteg o baslåda som jag allt[…]

Nu har bilen funkat bra ett par veckor. Min mek b[…]

Ja kanske ska byta den och även vevaxel givar[…]

Volvo Selekt garanti

@Wimso , De bara slingrar sig. Det är en sj&[…]