- mån 03 dec 2012, 12:36
Jag har fått min mjukvara uppdaterad men fortfarande problem. Tror dock att mitt fel ligger i själva värmaren, har problem även med direktstart. Satt i bilen idag för att se vad som händer när timern går igång. Mycket riktigt startar värmaren och brummar någon minut eller två, sedan stänger den av sig utan meddelande. Samma fenomen får jag via direktstarten. Däremot fungerar det bra att starta värmaren via direktstart när bilen är igång.
Bilen ska in på verkstaden i veckan så dom får kika på det här också då. Om det är strul med värmaren, tror ni det går att få det fixat på goodwill? Bilen är en MY11 uttagen juni 2010. Värmaren är sparsamt använd, har aldrig stått på Auto utan bara körts manuellt vid behov. Jag tycker den borde hålla längre än 2 ½ år...
/P
Bilen ska in på verkstaden i veckan så dom får kika på det här också då. Om det är strul med värmaren, tror ni det går att få det fixat på goodwill? Bilen är en MY11 uttagen juni 2010. Värmaren är sparsamt använd, har aldrig stått på Auto utan bara körts manuellt vid behov. Jag tycker den borde hålla längre än 2 ½ år...
/P