Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av yuphin
annars verkar det vara en Alpine ljudanläggning som Volvo har (High performance)? Låg en instruktionsbok för Alpine i handskfacket åtminstone :)
av yuphin
sätter man skivan i dvdspelaren framme i bilen för att spela upp filmer på skärmarna i nackstöden? det finns ingenstans att stoppa i skivan där bak...
Användarvisningsbild
av Momentum
dissonans skrev:Volvo RSE: Mellan stolarna.
Det där beror på vilken årgång vi pratar om
RSE för Sensus har ingen extra spelare mellan stolarna utan använder den spelare som finns där framme
Men allra bäst är att det även kan spelas filmer från USB, då använder man med fördel en liten USB disk med massor av plats för både filmer och musik
av dissonans
Momentum skrev:
RSE för Sensus har ingen extra spelare mellan stolarna utan använder den spelare som finns där framme
Men allra bäst är att det även kan spelas filmer från USB, då använder man med fördel en liten USB disk med massor av plats för både filmer och musik
Aha, det visste jag inte. De har alltså försämrat systemet så pass att man inte kan lyssna på en cd-skiva samtidigt som de där bak tittar på en dvd-skiva?
Användarvisningsbild
av Momentum
dissonans skrev:
Momentum skrev:
Aha, det visste jag inte. De har alltså försämrat systemet så pass att man inte kan lyssna på en cd-skiva samtidigt som de där bak tittar på en dvd-skiva?
Man kan streama musik via blåtand samtidigt som man tittar på film via USB
Hur mycket man kan göra då man spelar skiva vet jag inte dessvärre, då jag endast har provat med USB baserad film
av yuphin
blådåren skrev:
yuphin skrev:Äntligen här är bilen på DVD nackstöden...Är detta originaltillbehör tror ni?

http://www.jagrullar.se/forum/album_pag ... ic_id=2232
Skärmarna är jag lite osäker på , men dom trådlösa hörlurarna är absolut Kenwood`s ir lurar .
Var sitter dvd-läsaren ??.
Skärmarna är sony med en ir lampa och power knapp på framsidan. Har inte inte hittat läsaren..fanns en låda under bahgagerumsmattan..trodde det var en subwoofer men kanske är dvd läsaren. Kollar imorgon.

Det pratas om att adaptiva farthållaren anv&[…]

Ingen bromsvätska

Har du provat lossa rören vid huvudcylindern[…]

Problem bromsar (luftning)

Volvo s60 2001 2,4t (200hk) Bytt till nya ok ba[…]

installera dragkrok

Hej, Funderar på installation av dragkrok p[…]