- tor 25 okt 2012, 10:13
annars verkar det vara en Alpine ljudanläggning som Volvo har (High performance)? Låg en instruktionsbok för Alpine i handskfacket åtminstone :)
Moderator: Moderatorer
dissonans skrev:Volvo RSE: Mellan stolarna.Det där beror på vilken årgång vi pratar om
Momentum skrev:Aha, det visste jag inte. De har alltså försämrat systemet så pass att man inte kan lyssna på en cd-skiva samtidigt som de där bak tittar på en dvd-skiva?dissonans skrev:Volvo RSE: Mellan stolarna.Det där beror på vilken årgång vi pratar om
RSE för Sensus har ingen extra spelare mellan stolarna utan använder den spelare som finns där framme
Men allra bäst är att det även kan spelas filmer från USB, då använder man med fördel en liten USB disk med massor av plats för både filmer och musik
yuphin skrev:Äntligen här är bilen på DVD nackstöden...Är detta originaltillbehör tror ni?Skärmarna är jag lite osäker på , men dom trådlösa hörlurarna är absolut Kenwood`s ir lurar .
http://www.jagrullar.se/forum/album_pag ... ic_id=2232
dissonans skrev:Man kan streama musik via blåtand samtidigt som man tittar på film via USBMomentum skrev:Aha, det visste jag inte. De har alltså försämrat systemet så pass att man inte kan lyssna på en cd-skiva samtidigt som de där bak tittar på en dvd-skiva?dissonans skrev:Volvo RSE: Mellan stolarna.Det där beror på vilken årgång vi pratar om
RSE för Sensus har ingen extra spelare mellan stolarna utan använder den spelare som finns där framme
Men allra bäst är att det även kan spelas filmer från USB, då använder man med fördel en liten USB disk med massor av plats för både filmer och musik
blådåren skrev:Skärmarna är sony med en ir lampa och power knapp på framsidan. Har inte inte hittat läsaren..fanns en låda under bahgagerumsmattan..trodde det var en subwoofer men kanske är dvd läsaren. Kollar imorgon.yuphin skrev:Äntligen här är bilen på DVD nackstöden...Är detta originaltillbehör tror ni?Skärmarna är jag lite osäker på , men dom trådlösa hörlurarna är absolut Kenwood`s ir lurar .
http://www.jagrullar.se/forum/album_pag ... ic_id=2232
Var sitter dvd-läsaren ??.
Det gällde en V90 MY18 köpt 2019. Den se[…]