Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kurvljus fungerar heller inte i "dagsljus" men det står väl i inst.boken.
apersson850 skrev:Kurvljusen fungerar på min XC70 i läge "0" också. Men bara när bilen rullar och det är mörkt ute.
Kurvljusen fungerar inte på min V60 i läge "0" när det är mörkt ute (inte heller när det är ljust :D), däremot hoppar de igång så fort jag ställer vredet på halvljusläge.
Helljuset funkar i båda lägena om det är mörkt ute.
moffe skrev::D
Men ändå vill man inte ha det som förrrrr...eller!? :roll:
Jag vet inte faktiskt om jag skall vara helt ärlig. Min XC60 är ju pre-sensus och jag tycker det är helt okej faktiskt. De volvo hyrbilar som jag kuskar runt i allt för ofta i tjänsten har ju alla sensus och jag måste nog erkänna att jag inte riktigt ser fördelarna även om det naturligtvis känns modernare. Jag kan ju ställa av/på precis samma saker i min gamla MY09:a som jag kan göra på en ny V60, fast det är enklare på min gamla bil.

Möjligen blir det bättre om några år när man kan justera mer saker i Sensus, nu känns det inte som det ger något större mervärde utöver att det är ett modernare användarinterface.

/Martin
Ford hobby husbil chassinummer

Om ett fordonsidentifieringsnummer stansas in p&a[…]

Hej, väcker liv i denna tråd igen. Vart[…]

Normalt ska den visa ungefär 0,5V med kall m[…]

Tror också att det är den vita och brun[…]