Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Fxxxn va jag älskar detta forum! :)

Du kollade mina forumsbilder och kan "konstatera" att det borde funka utan modd?

Jag drog isär kontaktstycket i min iver och lyckades få felkod på SRS Airbag.. Den kanske nollas efter sleepmode?

Annars får Volvo släcka de
Japp, det ska fungera men kom ihåg att lyser dom inte så måste du vända på dom då dom är +/- beroende.

Mvh
Per
Är det någon som byt lampan som sitter bakom mittkonsolen och lyser upp förvaringsdelen bakom konsolen mot en led?? :?: Tror det skulle se bra ut, syns och lyser tydligt i mörker.....
franky skrev:Hur får ni loss själva armaturen, fram och bak?
vill inte dra hur som helst, bilen är ju ny :D
Trycker in fingrarna intill kanten till plasten emot tyget i taket och rycker neråt :P

Första gången tog jag en platt mejsel och försiktigt bände längs med kanterna till den lossna.. nu rycks de bara för den lossar ändå :P
Fxn va snyggt det blev! Allt var plug n play i min :)

Dock kass kamera på iPhone 4 så bidde inga bilder

Hela kalaset gick på 297:- inkl frakt och då byttes

Lampa bagagerum
Lampa handskfack
Samtliga 6 lampor i taket
Instegsbelysning fram båda sidor
Regskyltsbelysning
Totalt 12lampor
Ok, här kommer iPhonebilder iaf..Har tyvärr ingen "riktig" bra kamera :oops:

Mina lyste också ner i backen. I dom vid regskylten hade jag 3st dioder på ena sidan och kylflens på andra. Således kunde man vrida ljuset lite.. Min lyser nöstan direkt mot skylten, inte neråt.. svårt o förklara - ännu svårare att visapå bild....

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=0e220121021277377
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=d5220121015173cfd
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]