Och med SKITHÖG menar jag inte en hög med skit för den går jävligt bra och funkar toppen utan den håller på att bli jävligt hög
Kan tillägga att sänkfjädrarna var det första jag rev bort på den, vilket jävla påfund. När baken började släppa så stog framhjulen låsta rakt fram och fanns ingen caster kvar alls. Och i kurvorna studdsade bilen ut i sidled för det fanns ju ingen fjädringsväg kvar. Så jag har en uppsättning sänkfjädrar som säljes dyrt till någon dummjävel som tycker det är coolt.
Flexitunad och 1bars ladd på E85 med 968or, räcker dock inte riktigt fullt ut på högre varven.
Så här vart det med orginal fram och husvagnsfjädrar bak.
Sen vart det att bygga 3" från katten och skippa första ljuddämparen.
Men det vart fortfarande för lågt för jag slog sönder båda rörklämmorna efter katten så den ena var helt borta och sen andra var av på mitten och hängde en bit upp på kröken. Sen hade upphägningen på downpipen spruckit i svetsen så svetsade den ordentligt och gjorde en rejäl upphägning till den också.
Men som sagt så var den fortfarande för låg så fick tag på ett par fjäderben och började modda.
Så det vart förlängning av fjäderbenen fram med 6cm.
Rev bort den där jävla spoilern som skrapar i överallt också och så blir det nog att skaffa en kortare kylare som inte sticker ut inunder så att jag kan montera på en hasplåt också. Så långt har jag kommit nu, ska kanske ge mig på bakdelen imorgn och se om jag ska förlänga bakdämparna eller om jag gör ett stopp band så att dom inte slår ut när jag hoppar. En förlägning kräver även justering av genomslagsgummina så får se hur det ser ut och vad som blir enklast/bäst att göra.
Dom här däcken har jag kikat en del på så blir nog att beställa dom snart.