- mån 24 sep 2012, 20:49
Jag har aldrig direkt gillat saab, tyckt dom varit plastiga,trånga,tråkiga men ändå spännande. Har vart nära på att köpa dom ett par gånger men alltid dragit mig ur för att känslan inte riktigt stämt med bilen. Nu när volvon inte levde upp till mina krav och en förlust av stora pengar skulle vara ett faktum och att jag just nu varken vill eller kan hosta upp ännu mer pengar på en skysst bil imellan kom tankarna på saab upp igen och denna gången klickade de.
9-3, en sportig, välutrustad bil med få mil, automat, rolig motor och föreföll vara mycket prisvärd samt att Jag inte behövde lägga pengar imellan så vart Jag ju såld på bilen direkt :) en motsvarande V60 som exempel skulle utan problem vara minst 100 000,- dyrare och mer opraktisk, ex mindre bagage och att Jag skulle få fortsätta leva med usla verkstäder osv.
9-3, en sportig, välutrustad bil med få mil, automat, rolig motor och föreföll vara mycket prisvärd samt att Jag inte behövde lägga pengar imellan så vart Jag ju såld på bilen direkt :) en motsvarande V60 som exempel skulle utan problem vara minst 100 000,- dyrare och mer opraktisk, ex mindre bagage och att Jag skulle få fortsätta leva med usla verkstäder osv.