Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JohnB
Alla volvo jag haft har ventilerade skivor fram så det är definitivt en skiva för bakaxeln. Jag utgår från att den hör till en bil i den kategorin som frågan ligger under.

/John
Användarvisningsbild
av olgaus1993
JohnB skrev:Alla volvo jag haft har ventilerade skivor fram så det är definitivt en skiva för bakaxeln. Jag utgår från att den hör till en bil i den kategorin som frågan ligger under.

/John
Ok men de som fattas är ju "handbromsspännar hålet" på skivan, de va de grannen peka ut, därför sa han att de är en framskiva...
av JohnB
Jag har iofs aldrig haft en Volvo 850/x70 med 4 bult men jag har himla svårt att tänka mig att det skulle vara solida skivor fram. De ser dessutom ut att vara för små för att vara framskivor. Är inte ett av de mindre hålen till för justeringen av handbromsen?

/John
Användarvisningsbild
av olgaus1993
JohnB skrev:Jag har iofs aldrig haft en Volvo 850/x70 med 4 bult men jag har himla svårt att tänka mig att det skulle vara solida skivor fram. De ser dessutom ut att vara för små för att vara framskivor. Är inte ett av de mindre hålen till för justeringen av handbromsen?

/John
Ah, Skivan är till S40, V40:( passar den på 850?
OBD P0121

Farthållaren funkar, men bara i början![…]

Vida 2014D

Någon som VET om det GÅR att få […]

Vida 2014D

Någon som VET om det GÅR att få […]

Ja de ä ju värt att kolla upp. Har dock […]