- sön 09 sep 2012, 10:24
Tackar för alla svar. Blir nog att hämta en D5 AWD -06 med manuell låda idag. Får se till att byta olja i lådan vid nästa service.
Moderator: Moderatorer
S.t.r.a.n.D skrev:Tackar för alla svar. Blir nog att hämta en D5 AWD -06 med manuell låda idag. Får se till att byta olja i lådan vid nästa service.
basberoende skrev:Det gick mycket bra.S.t.r.a.n.D skrev:Tackar för alla svar. Blir nog att hämta en D5 AWD -06 med manuell låda idag. Får se till att byta olja i lådan vid nästa service.
Hur gick det idag?

llesrof skrev:"Instagram - gör dåliga mobilbilder sämre" :DJodå, ska bli kul att köra första 4-hjulsdriva bilen i vinter, att man inte skaffat det tidigare.
Bilen är nog fin i verkligheten. Fälgen ser dock inte bekant ut så jag antar att det är en eftermarknadsfälg? Nu längtar du allt till vintern va? :D
S.t.r.a.n.D skrev:llesrof skrev:"Instagram - gör dåliga mobilbilder sämre" :DJodå, ska bli kul att köra första 4-hjulsdriva bilen i vinter, att man inte skaffat det tidigare.
Bilen är nog fin i verkligheten. Fälgen ser dock inte bekant ut så jag antar att det är en eftermarknadsfälg? Nu längtar du allt till vintern va? :D
Det är som basberoende skriver XC90-fälgen Vulcanis. Fast den jag har är en replica och då utan XC på en av ekrarna.
basberoende skrev:Jodå, har kört väldigt mycket 4 krafs, bara aldrig ägt en...S.t.r.a.n.D skrev:llesrof skrev:"Instagram - gör dåliga mobilbilder sämre" :DJodå, ska bli kul att köra första 4-hjulsdriva bilen i vinter, att man inte skaffat det tidigare.
Det är som basberoende skriver XC90-fälgen Vulcanis. Fast den jag har är en replica och då utan XC på en av ekrarna.
Ett litet tips till dig är att ta det lugnt med 4-hjulsdriften. Min första resa med det höll på att sluta illa i en korsning. Körde hemifrån och tänkte inte på att det var halt förens jag skulle bromsa, tur att det inte kom någon i den korsningen
20mil vintertid, om du kör lungt, Varfö[…]