- ons 29 aug 2012, 14:50
Men du får se fram emot allt det andra som väntar - det är en underbar bil! :-DD
bstrdo skrev:DS-paketet var det som jag lade till på listan först av allt. Jag bilpendlar till & från jobbet (8 mil/dag)och allt som kan underlätta/göra resan roligare är välkommet. Synd att du inte valde det, det är verkligen, verkligen värt pengarna!Mawa71 skrev:Lite mer rapport än igår kväll då...Usch, säg inte så. Nu börjar jag få ångest för att jag var för snål och inte tog Driver Support-paketet, låter ju hur skönt som helst det där :)
Grym väghållning - bilen ligger som en padda på vägen (18" Taranis gör väl sitt till) och den adaptiva farthållaren med autobromsen är obeskrivligt skön, likaså är det aktiva helljuset. :D
Det digitala kombiinstrumentet är.. tja, räcker fantastiskt som betyg? Speciellt gillar jag som miljöräv funktionen att jaga "e":et som signalerar ekonomisk körning. Trafikskyltsinformationen är riktigt kul och den skiftar bild exakt när man passerar skylten :)
Grattis till en mycket fin bil! Själv har man 9 veckors väntan kvar...
Men du får se fram emot allt det andra som väntar - det är en underbar bil! :-DD
V40 D2 Momentum MY13, Biarritz Blue, 18" Taranis
Utr: Panoramaglas, Premium Sound 7", Teknikpkt, Bagagerumspkt, Intropkt, Driver Supportpkt m.m..
Utr: Panoramaglas, Premium Sound 7", Teknikpkt, Bagagerumspkt, Intropkt, Driver Supportpkt m.m..