Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av farmerswalk
Ojdå. Inget svar än...... Nu börjar man bli nyfiken....

Tomas
av S60AWD2.5T
farmerswalk skrev:Ojdå. Inget svar än...... Nu börjar man bli nyfiken....

Tomas
Folke stackarn kanske sitter och gråter nu.....
den som bara gått 7800mil :lol:
Nej vi hoppas inte det...
Senast redigerad av 2 S60AWD2.5T, redigerad totalt 0 gång.
av jbl
Det är väl bara att hålla tummarna att så inte är fallet.
av Folke
Tja.

Nej, det är inte milen jag vill veta, utan anledningen att jag frågar är att vänstra baksärmen och bakdörren är omlackade ( även huven, men det vet jag om och även varför - en ful stor repa nämligen ). Så det jag undrar över är om den varit med om någon större olycka eller om det är en vanlig parkeringskada, men å andra sidan, inte säkert att det går att hitta det där du kollar?!?

Var det i Italien de böt remmen?!? Men inte Kammremmen`?!?!Det står nämligen inte i min servicebok. Kanske är den bytt på någon annan verkstad?
av Frigge
Folke skrev:Tja.

Nej, det är inte milen jag vill veta, utan anledningen att jag frågar är att vänstra baksärmen och bakdörren är omlackade ( även huven, men det vet jag om och även varför - en ful stor repa nämligen ). Så det jag undrar över är om den varit med om någon större olycka eller om det är en vanlig parkeringskada, men å andra sidan, inte säkert att det går att hitta det där du kollar?!?

Var det i Italien de böt remmen?!? Men inte Kammremmen`?!?!Det står nämligen inte i min servicebok. Kanske är den bytt på någon annan verkstad?
Elkylfläkten är bytt det datumet jag skrev, inte remmen.
Hur långt har din bil gått på mätaren ?
av Folke
Det diffar 2500
Senast redigerad av 2 Folke, redigerad totalt 0 gång.
av Frigge
Folke skrev:Det diffar 2500mil
Tyvärr har ju bilen gått ytterligare ett år utomlands från den mätarställningen så du får nog lägga på X-antal tusen mil till.
Den registrerades i Sverige 2006-04-12 och mätarställningen är från 2005-05-25.
Elpriset

Fast avgift för villa upp tll 63A hos oss (G&[…]

Volvo V50 "Mr White"

Ja med den adra knoppen så, ja :)

På kylvätsketermometern ser man inte ba[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Om du tror att del är spridar fel, prova d&ar[…]