- lör 11 aug 2012, 17:24
#670733
Vilken motor som sitter ihop med GT spelar stor roll
Har två, en D5 AWD MY11 och en D3 MY12
Med D3 är det oharmoniskt och kraften kommer brutalt då motorn kommer upp i varv, för då låser konvertern direkt, så det blir en ketchupeffekt
Med D5:an är det harmoniskt och linjärt, väldigt sällan något slirande
D3:an går bäst då man kör hårt och brutal, mycket gas och kraftig acceleration
Uppför sig säkert på ytterligare annat sätt med andra motorer.........
Har två, en D5 AWD MY11 och en D3 MY12
Med D3 är det oharmoniskt och kraften kommer brutalt då motorn kommer upp i varv, för då låser konvertern direkt, så det blir en ketchupeffekt
Med D5:an är det harmoniskt och linjärt, väldigt sällan något slirande
D3:an går bäst då man kör hårt och brutal, mycket gas och kraftig acceleration
Uppför sig säkert på ytterligare annat sätt med andra motorer.........