Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tja igen sorry för dålig respons från mig nu mycket som händer!!!!

Kan väll dr lite snabbt hur olyckan gick till då folk undrar..
Bild

Det är 50 väg där vi körde å som ni ser är det en sjukt fin fålla i vägen för att hålla ner farten! >Då jag ligger bakom bilen på bilden typ 15m.. Han blir tvungen att nita för att dte komemr en galning från andra hållet i minst 90 som bara bränner rakt igenom å skiter totalt att saben nästan frontar med han. Vilket leder till att han bromsar å jag hinner inte få stopp på min bil.. Drog väll in i hans bil i typ 25/30 inget bälte drogs åt å ingen airbag. den andra bilen körde bara förbi å stanna inte ens :evil: som ni ser tog min bil större smällen syns inte ens på hans bil att jag drog i han.

Lol under den tiden vi tog å väntade på polisen så var det 2 bilar till som var nära på att smälla

Aja lite bilder nu / ni som var på Västerås igår såg kanske min bil?
Bild
Då bilen var för trasig för att åka med till ladan så blev det råtthållet ha ha :lol:
Bild
Bild
Bild
Hämtar en begagnad huv med samma färg kod. familjens 850 fick vara till hjälp!
Bild
Hämta även en ny balk å lampa.
Bild
Skillnad?? Under att fronten klarade sig utan att gå i 1000 bitar?
Bild
Polaren hjälper till klockan var här runt 03 på Fredag natt för att bli klar till Västerås.
Bild
Såja
Bild
Drog även å tvättade direkt efter va väll 05 då ha ha

Bild
Sen blev det lite gjort idag med he he drog en tvätt i bilen med rena å snygga sätten nu :D

Allt för den här gången!
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 35
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg