Nightmare89 skrev::D oj oj älskar den för motorn mycket snyggt! ha ha ostädad! bra ändå 
Tack!
Kul att du tycker! :D
Haha! Den brukar vara mer välstädad!
Fartdåre skrev:White skrev:Fartdåre skrev:Du har ju turbo. Mkt mer vrid.
I och för sig är det så!
Sedan sitter ju "slöa" original T-kamen i med, så effekten kommer ju på väldigt låga varv och upplevs kanske som mer än den är pga
det... Men det funkar kanon tillsammans med automatlådan i alla fall! :D
Så är det ju med arbetsfordon... Mycket ork på lågvarv... ;)
Fartdåre skrev:F'låt! Menade "sportbilar"... ;) :)
Haha! Ja du...
Om man ska katigorisera blir det nog närmast arbetsfordon då en 945 knappast kan klassas som sportbil! :lol:
Lucif3r skrev:White skrev:Fartdåre skrev:Du har ju turbo. Mkt mer vrid.
I och för sig är det så!
Sedan sitter ju "slöa" original T-kamen i med, så effekten kommer ju på väldigt låga varv och upplevs kanske som mer än den är pga
det... Men det funkar kanon tillsammans med automatlådan i alla fall! :D
Det där stämmer rätt bra. Bottenvridet på (iaf 940) turbo är rätt rejält mycket högre än motsvarande sugishästar.
Men sen tycker jag personligen att GLT-motorn uppfattas som rätt klen mot vad den borde vara. Låter fint gör den, men det är väl det enda 
Jo, laddtrycket kommer dessutom väldigt tidigt i varvtalsregistret då jag har förspännt WG-klockan från BSR något för att WG inte
ska tjyvöppna på lägre varv.
I alla fall på våran firmabil undrar jag om inte några hästar fallit bort på vägen...
