Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

semmelman skrev:Hoho? Soho har jag hört talas om men Hoho?
Alla fall ja OK-macken i Brandkärr har slangar minns jag nu men det blir ju Braho, känns mindre coolt. :)
Haha.

Är det 10mm muttern som är värst?
Elefantbajs sitter jag å funderar på. Alltså sånt där man suddar kolteckningar ned, kunde man trycka in muttern i så har man en större mutter att hantera som är lite klibbig å så kan man trycka in en tråd oxå ifall man tappar den. Sen bara dra av när allt är på plats. Har några alternativ nu. Vet inte vad välja bara...
Använd plastic padding. Du kan göra den större, längre m.m.
Bygga spets på den. Vingar. Sen är det bara att låta den vara där.

Jag skulle fästa fiskelina och be någon med små händer hjälpa mig. Varför kämpa så? Be om hjälp!
Senast redigerad av 1 kamilenski, redigerad totalt 0 gånger.
Vill själv!!! :D

Ja slang låter inte så dumt, ska nog kolla in slangar imorgon. Tuggummi har jag redan om slangen inte funkar, sen kanske jag får testa mig fram, kanske kommer på nåt sätt med fingrarna och blocknyckeln.
Istf plasticpadding har jag lite knådmassa kvar...

I absoluta nödfall om det verkligen klämmer så kan jag ta bort radioenheten eller vad det är som sitter bakom antennmotorn, det är nån portfölj som sitter skruvad där så jag kan skruva bort den först för att komma åt bättre men det innebär säkert att jag måste skruva bort nåt annat å snart får jag skruva ner hela bilen...
semmelman skrev:Vill själv!!! :D

Ja slang låter inte så dumt, ska nog kolla in slangar imorgon. Tuggummi har jag redan om slangen inte funkar, sen kanske jag får testa mig fram, kanske kommer på nåt sätt med fingrarna och blocknyckeln.
Istf plasticpadding har jag lite knådmassa kvar...

I absoluta nödfall om det verkligen klämmer så kan jag ta bort radioenheten eller vad det är som sitter bakom antennmotorn, det är nån portfölj som sitter skruvad där så jag kan skruva bort den först för att komma åt bättre men det innebär säkert att jag måste skruva bort nåt annat å snart får jag skruva ner hela bilen...
Jupp. Börja med höger framblinkers... :wink:
nackdelar med Running Boards

volvo 4.jpg

Ja det är inte helt enkelt, för det m&ar[…]

Sitter i lastutrymmet bak, här är en vi[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Motorlampan funkar den har tänds några […]