Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av noclean
någon som vet vad det är för bult som passar i hålen i fästet som sitter på passagerarsidan i mitttpanelen det det sitter en lucka för på c:a 5*5 cm hoppas ni förstår.
Användarvisningsbild
av Loner
Jag förstår inte :roll:
Vad är det för bil?

/L
Användarvisningsbild
av Linden
Hejsan!

Jag gissar att det är fästet för papperskorgen du menar?.. Eller vad det lämpligen bör vara.. Själv har jag ett fäste på min V70n-00 men ingen korg någon so mvet om det går o få tag på en original papperskorg tittade lite snabbt på volvo men de hade ingen synlig i butiken iaf.. :/
Användarvisningsbild
av Loner
Aha, på sidan av mittkonsollen, jag tänkt på mittkonsollen..

Original finns det papperskorg, väskhållar eller förvaringsficka att sätta där.. eller inget då förståss.

/L
Användarvisningsbild
av Scania
Jag kan inte se något sådant fäste på min V70N -03. Finns det inte på dom?
Skulle vilja ha en förvaringsficka där...
Användarvisningsbild
av Loner
Ja bra fråga.. kollade lite snabb, verkar ha försvunnit efter 02W32 :roll:

/L
Användarvisningsbild
av Scania
Otur för mig... :cry:

Får försöka komma på något annat sätt att fästa den på...
av noclean
var lite snabb i min fråga bilen e en v70N -01 hittade på monteringssidan (adressen nedan) volvo har om ett förvaringsfack o enligt den e det två skruvar med bajonettfattning som ska skruvas dit. får hoppas att det går o köpa dom lösa på volvohandlarn nån som vet nåt om det???

http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... DocId=1891
av NCR
Jag skulle rekommendera att installera sidoglas med laminat också, så inga skrukar kan ta sig in i bilen. :lol:

Finns ingen sticka på vea motorn, 5 cylind[…]

Kan även fylla i, iom att TS hade Torx som up[…]

Jag bytte frihjulslager för några m&ari[…]

Det brukar vara plåtkonsolerna som rostar s&[…]