Jaco skrev:Ser inte att jag skrev "Köp inte kvalitèts däck på nätet" ?????Frigge skrev:Problemet är det han beskriver men byta drivaxel skulle jag ju inte göra för det felet. Oftast räcker det med att fetta in splinsen till drivaxeln för att slippa ljudet.Det var något av det dummaste råd jag nånsin sett... Köp däcken där det är billigast! Spelar väl ingen roll var de köps, nätet eller i "fysisk" butik. http://www.dackonline.se har många bra priser, även på "högprisdäck".
Köp inte några lågprisdäck i någon nätbutik,du kommer bara bli missnöjd.
Många lågprisdäck på nätet är inte anpassade för vårt klimat vilket kommer leda till obalans osv. Köp däcken i en fysisk butik.
Jag skrev Köp INTE lågprisdäck via nätet, det är till 99,9% rent skit med obalans o tråkigheter som följd. Många lågpris däck är inte avsedda för vår marknad och bör därför inte användas här. Nästa problem är hur du reklamerar däck till en nät butik om du inte är nöjd med dom ?????
Vet många som fått JÄTTEPROBLEM då det gäller reklamation till nätbutiker. Personligen skiter jag ju fullständigt i om du får skitdäck som varken är runda eller avsedda för vår marknad men nu riktade jag ju mig inte till dig. Så kom inte o snacka om att mina råd är dåliga när du själv rekomenderar att köpa billigt skit med en massa medföljande problem.