- lör 19 maj 2012, 00:06
Bensinvärmarn sitter kvar den e väl d enda som inte funkar helt ut, den blir för varm.
Japp usa fronten ger bilens utseende ett riktigt lyft och den satt inte på när jag köpte bilen.
I det stora hela såg den ut så här när jag införskaffa den utan usa front då.
Jag förbättrar bara där lacken försvinner... blir lite mer patina så att säga
vill ha original stuket på den.
Mellan bes 2009 -2010 rulla den 400 mil :shock: fast å andra sidan så rulla den bara ca 250 mil mellan 2011 - 2012 den e rätt törstig oxå 1,4... :-O)
Andis skrev:Titta igen på bilderna :DJapp bilen e full specad den har airbag och ABS oxå allt el taklucka stolar speglar hissar motorrumsbelysning läslamporbak å allt fungerar. :D
Ser att du har bensinvärmare i den också :D kul med ett sånt option.
USA lysena passar verkligen bra på den.
Ser att du har bekläd baklucka är det Volvo original eller har du gjort den beklädnaden själv?
Säger det igen riktigt fin är den.
Var den så här fin när du köpte den? Ser ut som tidigare ägaren haft den i garage och varit riktigt rädd om den och nu har du gjort ytterligare förbättringar på den så den blivit ännu finare :D
Med vänlig hälsning,
Andis
Bensinvärmarn sitter kvar den e väl d enda som inte funkar helt ut, den blir för varm.
Japp usa fronten ger bilens utseende ett riktigt lyft och den satt inte på när jag köpte bilen.
I det stora hela såg den ut så här när jag införskaffa den utan usa front då.
Jag förbättrar bara där lacken försvinner... blir lite mer patina så att säga

Mellan bes 2009 -2010 rulla den 400 mil :shock: fast å andra sidan så rulla den bara ca 250 mil mellan 2011 - 2012 den e rätt törstig oxå 1,4... :-O)
Det jag inte kan..
vill jag lära mig...
vill jag lära mig...