Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av snusarn
Andis skrev:Titta igen på bilderna :D

Ser att du har bensinvärmare i den också :D kul med ett sånt option.
USA lysena passar verkligen bra på den.
Ser att du har bekläd baklucka är det Volvo original eller har du gjort den beklädnaden själv?

Säger det igen riktigt fin är den.
Var den så här fin när du köpte den? Ser ut som tidigare ägaren haft den i garage och varit riktigt rädd om den och nu har du gjort ytterligare förbättringar på den så den blivit ännu finare :D

Med vänlig hälsning,
Andis
Japp bilen e full specad den har airbag och ABS oxå allt el taklucka stolar speglar hissar motorrumsbelysning läslamporbak å allt fungerar. :D
Bensinvärmarn sitter kvar den e väl d enda som inte funkar helt ut, den blir för varm.
Japp usa fronten ger bilens utseende ett riktigt lyft och den satt inte på när jag köpte bilen.
I det stora hela såg den ut så här när jag införskaffa den utan usa front då.
Jag förbättrar bara där lacken försvinner... blir lite mer patina så att säga :wink: vill ha original stuket på den.
Mellan bes 2009 -2010 rulla den 400 mil :shock: fast å andra sidan så rulla den bara ca 250 mil mellan 2011 - 2012 den e rätt törstig oxå 1,4... :-O)
vbubbis skrev:
snusarn skrev:söndag så skall bilen ställas ut på tjolöholms motor utställning :)
du får ta mycket kort nu då :D
D blev en och annan bild ja...
Jiim skrev:En fråga: är den godkänd med usa skyltar fram? hur fick du den godkänd isf? :)
Japp den e godkänd för liten skylt fram , försökte få en till bak oxå men där va det blankt nej :(
Jag hadde nog en hel del tur men maila in bild på att jag inte skulle kunna ha en stor skyllt på min stötfångare med risk för att skada någon ;) och att bilen va avsedd för usa .
som d e nu så måste bilen ha någon form av koppling till usa/canada för att man ska få till en liten skylt, räcker inte me ombyggt fordon.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Säkert reglerventilen på kompressorn. J[…]

Prestige Performance

Mer eller mindre så ja :-) . Sen finns det g[…]

Nästa elbil från Volvo?

Volvo har två modeller som börjar p&ari[…]

Ett annat sätt är att se det som par[…]