Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ByggareBob
Behöver en större kombi eftersom jag nu har tre hundar!

Funderar på en V70 Active Edition, som verkar vara ett ok erbjudande på en ganska basic bil! Bilen kommer i princip enbart användas när vi åker ut med hundarna osv.

Det jag undrar är om Active Edition verkligen är så billig som den verkar eller Volvo alltid har den typen av erbjudanden? Kanske dom blir ännu billigare i början av 07, med tanke på att det kommer väl en ny V70 i slutet av 07 eller precis i början på 08?

Hade tänkt en V70 Active Edition med enbart metallic som tillbehör.
Användarvisningsbild
av Loner
Förmodligen blir dom inte billigare, men det lär nog dyka upp "classic"-versioner med lite extra uppsnofsad utrustning eller liknande.

/L
av DanneF
Loner skrev:Förmodligen blir dom inte billigare, men det lär nog dyka upp "classic"-versioner med lite extra uppsnofsad utrustning eller liknande.

/L
det kommer komma en classic version, det är bekräftat av min handlare, han tror den dyker upp till vintern.
av ByggareBob
Vintern 06 eller 07?
Användarvisningsbild
av henka35
vintern 06
Användarvisningsbild
av Mikko
I Finland säljs ju Classic-modellen redan... :roll:
av Moody
henka35 skrev:vintern 06
vintern 06 har ju redan varit så jag gissar på vintern 07 :wink:
av Hallsteinn Larsson
Måste det vara en "NY" bil, kan du inte köpa en bättre begagnad bil.
03 el. liknande?
Användarvisningsbild
av ziaal243
så välutrustad är den inte, man brukar få Kinetic-paketet och kanske mettaliclack på köpet men inte mer. Jag skulle tippa På att i slutet lägger de till läderklädsel med. Om du orkar vänta 1,5 år så gör det. Det kommer vara garanterat värt det.
av Moody
ziaal243 skrev:så välutrustad är den inte, man brukar få Kinetic-paketet och kanske mettaliclack på köpet men inte mer. Jag skulle tippa På att i slutet lägger de till läderklädsel med. Om du orkar vänta 1,5 år så gör det. Det kommer vara garanterat värt det.
Classic måste bli mer välutrustad än så. Redan nuvarande Active ed. har ju Kinetic-paketet. Syftet med Classic måste väl vara att "rensa ut lagret" av prylar, så Classic borde väl åtminstone innebära Momentum, skinn och 17".

Varför bättre vänta 1,5 år menar du?

Hur kontrollerar jag det på bästa s&a[…]

Om du kör lite, säljer din bil, och bara[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det så men på någ[…]

Nytt försök med bromsarna idag. Riktigt […]