- mån 09 okt 2006, 12:31
Hej!
Var och tittade på en V70N -00 nu i helgen på en volvohandlare. Den var nyinkommen så de har inte gjort iordning den ännu. Det var tur för jag såg att det i framkant av huven ovanför höger framlampa var rostbubblor. De kommer att åtgärda det men min fundering är något jag hört: "En gång rost, alltid rost.". Stämmer det eller kommer det bli ok om de lagar?
Jag tyckte även att radion brusade lite och Tv-bilden och ljudet var även den brusig.
Sen tycker jag att den ligger lite högt i pris, 159' med följande spec:
Polarctic blå
Fullservad
12300 mil
2,4T
Automat
Grå sportläder
Elstol förarplats
RTI med TV
HU603 med Subwoofer
Klima
DSTC
Larm
Bansäten integrerade
Borttagbart drag
Inga rails (!)
Ingen spoiler
Sen var det säkert något jag missat.
Jag kommer få följande åtgärdat:
Nya bromsar (pulserande bromspedal i låga hastigheter och skrapande vobblande i högre)
P-bucklor uttryckta
Repor och lackskador borttagna
Rosten lagad.
Ny framruta.
Mvh
David
Var och tittade på en V70N -00 nu i helgen på en volvohandlare. Den var nyinkommen så de har inte gjort iordning den ännu. Det var tur för jag såg att det i framkant av huven ovanför höger framlampa var rostbubblor. De kommer att åtgärda det men min fundering är något jag hört: "En gång rost, alltid rost.". Stämmer det eller kommer det bli ok om de lagar?
Jag tyckte även att radion brusade lite och Tv-bilden och ljudet var även den brusig.
Sen tycker jag att den ligger lite högt i pris, 159' med följande spec:
Polarctic blå
Fullservad
12300 mil
2,4T
Automat
Grå sportläder
Elstol förarplats
RTI med TV
HU603 med Subwoofer
Klima
DSTC
Larm
Bansäten integrerade
Borttagbart drag
Inga rails (!)
Ingen spoiler
Sen var det säkert något jag missat.
Jag kommer få följande åtgärdat:
Nya bromsar (pulserande bromspedal i låga hastigheter och skrapande vobblande i högre)
P-bucklor uttryckta
Repor och lackskador borttagna
Rosten lagad.
Ny framruta.
Mvh
David