- ons 25 apr 2012, 15:10
Timern till värmaren däremot var ju rena skämtet, man kan varken välja datum eller veckodag. Jag jobbar med telecom, och skulle man försöka sälja en timer-mjukvara till telefonen som kan väcka en på morgonen där man inte ens kan välja veckodag hade nog varit svårt att ta 5000 kr för.
Kuriosa: Jag har använt timern 2 ggr på 3 år så det blir ju 2500 kr/start, bättre att ta en restresa till Canrieöarna 2 ggr istället.
Enzo skrev: Men, ingen D3 (eller D4 kanske de heter). Menar du att du betalar 20000 extra för lite programvara? Sellout ;)Funderade länge på det faktiskt, med eftersom det gav 52 hk extra så verkade det som väldigt prisvärd programvara, och vi också har strikt förbud mot att trimma bilarna själva gjorde det ju ännu mera intressant.
Timern till värmaren däremot var ju rena skämtet, man kan varken välja datum eller veckodag. Jag jobbar med telecom, och skulle man försöka sälja en timer-mjukvara till telefonen som kan väcka en på morgonen där man inte ens kan välja veckodag hade nog varit svårt att ta 5000 kr för.
Kuriosa: Jag har använt timern 2 ggr på 3 år så det blir ju 2500 kr/start, bättre att ta en restresa till Canrieöarna 2 ggr istället.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.