Moderator: Moderatorer
Tomas88 skrev: Är själv van vid att ha fyra dörrar på bilen...Du tycker inte att dörrarna är väl stora? Så stora att det blir trångt att komma i och ur bilen om en annan bil står jämte på en parkering?
Du tycker inte att dörrarna är väl stora? Så stora att det blir trångt att komma i och ur bilen om en annan bil står jämte på en parkering?Det där trodde jag med innan köp.
Är själv van vid att ha fyra dörrar på bilen så det tar ett tag att vänja sig vid att inte kunna öppna bakdörren och slänga in jackan lite snabbt och lätt.Jackan är väldigt lätt att slänga/lägga på passargerarsätet, eller skaffa ett takräcke.
hozz skrev:Har man problem att komma ut genom dom sista centimetrarna så är kanske inte problemet dörrarna utan något annat.Hmm. Bara ngt jag hörde från en ägare av C30 som är längre än medellängd. Jag jobbar nu på att övertyga honom att införskaffa en C-Max istället.
Hmm. Bara ngt jag hörde från en ägare av C30 som är längre än medellängd. Jag jobbar nu på att övertyga honom att införskaffa en C-Max istället.Själv är jag 202cm och 115Kg. Kanske problemet med personen "du-har-hört-talas-om" beror på oträning, då kan han ju hålla sig till en Ford!
Av de dimensionerna hade jag personligen valt 275/[…]