Nu har jag kört som en ängel sen jag skrev sist, och blev likförbannat stoppad ändå.. Jaja tänkte jag jag testar att bara le mot dom o verka på toppen humör, hahaha. Jomen tjena, Han började direkt snacka skit om alla som kör a-traktor med sin kollega när dom tittade upp körkortet hahaha en riktig lgf hatare ;) Så jag tänkte äh skit samma, men så börjar tjafset igen och han börjar dra upp massa spärrar osv.. Jag svara glatt att allt är i sin ordning att den inte gör en kilometer fortare än 29, han bara garvar o säger jag må vara snut men jag e fan inte dum.. Så jag frågar om han vill testa den för säkerhetsskull men då muttrar han bara och så sätter dom sig i polisbilen o drar iväg fort som fan

Men så har vi ju träffat på en hel del trevliga poliser också, jag o pärlan min ;) Många lite äldre poliser tycker det är rätt ballt med a-traktor, tillexempel en stannade mig för jag körde mot en förbudsskylt (tänkte inte på de för den var helt ny och brukar köra av just vid den avfarten) hahah så han stannar mig o frågar om jag har hög inkomst, jag skrattar lite o säger nää. han skrattar, han frågar om körkortet och dom tittar upp de. Och Medans hans kollega tittar upp det kommer han fram o tittar in i bilen o frågar om jag kan dra på sterioen så han får höra om de är nå bra ljudsystem i den.. hahah de måste nog vara den roligaste polis jag träffat ;)
Svar påtal till dig "pettson", jo klart att trafikregler gäller alla, men jag kan inte tänka mig att du ALLTID håller exakta hastigheterna på alla vägar du färdas på? ;) Nu handlar det om en spärr som gör så att a-traktorn inte varvar så förbannat mycket

jag har den inte för att kunna köra fortare.
Ingenting är omöjligt, de omöjliga tar bara lite längre tid.