- tor 15 mar 2012, 00:09
Appropå körjournalen så kan man ju flagga resp körning med "arbete" eller "privat".
Jag lyckas aldrig få med det datat i exporten så det gör användningen inte fullt så smidig. Tycker jag.
Dessutom borde man kunna tagga resp körning med vilken firma man besökt.
Resten i VOC-appen är ju hur buggig som helst.
Jag fattar inte att ovanstående kommentatorer tycker att den är användbar. Jag tycker den är oanvändbar.
"Din volvo är olåst" får jag i tid och otid.
Det är alltid en ruta nervevad enl telefonen.
Appen är så bedrövligt seg att använda att jag får panik (det tar minst 30 sek att kunna klicka på lås-knappen, 30 ytterligare innan du ser att den är låst)
När jag vill använda värmaren får jag meddelandet om att den väntar på att utföra en pågående uppgift.
När jag ställt in timern tjötar den nästföljande dagar om att det inte gick att starta (vid samma tidpunkt som ursprungsdagen trots att det är en run-once funktion).
Okänd låsstatus står det ofta.
Mongo, skulle jag kalla den på ren svenska.
Jag fattar inte att de överhuvudtaget kunnat släppa den i produktion.
Jag lyckas aldrig få med det datat i exporten så det gör användningen inte fullt så smidig. Tycker jag.
Dessutom borde man kunna tagga resp körning med vilken firma man besökt.
Resten i VOC-appen är ju hur buggig som helst.
Jag fattar inte att ovanstående kommentatorer tycker att den är användbar. Jag tycker den är oanvändbar.
"Din volvo är olåst" får jag i tid och otid.
Det är alltid en ruta nervevad enl telefonen.
Appen är så bedrövligt seg att använda att jag får panik (det tar minst 30 sek att kunna klicka på lås-knappen, 30 ytterligare innan du ser att den är låst)
När jag vill använda värmaren får jag meddelandet om att den väntar på att utföra en pågående uppgift.
När jag ställt in timern tjötar den nästföljande dagar om att det inte gick att starta (vid samma tidpunkt som ursprungsdagen trots att det är en run-once funktion).
Okänd låsstatus står det ofta.
Mongo, skulle jag kalla den på ren svenska.
Jag fattar inte att de överhuvudtaget kunnat släppa den i produktion.